Kursorek

wtorek, 8 grudnia 2015

Od Amoine

Spacerowałem po terenach klanu. Spojrzałem smutno na niebo. Było piękne, czyste bez żadnych chmur. Nieskazitelne błękitne. Westchnąłem. Jestem jeden. Czy koty powierza są tak rzadkie? Spuściłem głowę nisko i patrzyłem na brudną, mokrą ściółkę po której stąpam. Mój puszysty ogon wisi i ciągnie się po ziemi. Poczułem rześki powiew wiatru. Odetchnąłem głęboko wdychając świeże powietrze. Nagle uderzyłem o coś w głowę. Na początku pomyślałem, że przez moją głupotę wpadłem na drzewo. Gdy podniosłem wzrok, dwa kroki dalej stała kotka. Miała delikatne szare futro z lekko brązowawymi prążkami. Miała niebieskie oczy, które przyglądały mi się z ciekawością. 
-Ktoś ty?-zapytała
-Aomine. Alfa klanu powietrza...a ty?-odparłem.
Po chwili ciszy odpowiedziała:
-Sayonara...
<Sayonara?>