Kursorek

sobota, 12 grudnia 2015

Od Felixa CD Sayonary

Spacerowałem se sobie po moich terenach. Mech kolejny nudny dzień z życia Felixa. Nagle wyczułem kota. Naprawdę kolejny intruz. Skradałem się po drzewach. Och, to kotka. Jak słodko.
-Cześć!
Kotka wyraźnie się mnie wystraszyła.
-Yyy... Cześć.
-Och przepraszam nie przedstawiłem się.Jestem Felix. Samiec Alf klanu ziemi.
Cóż na coś trzeba kotkę poderwać.
-Hej ja jestem Sayonara.
-Co za piękne imię.
Kotka zarumieniła się. Nagle usłyszałem szelest krzaków. Wyszła z nich kotka o błękitnych ślepiach. Świetnie 2 śliczne kotki jednego dnia.
-Sayonara nie miałaś przypadkiem polować?
-Może miałam?
-Moje drogie panie spokój. Pozwoli pani ze się przedstawię jestem Felix. To ja przerwałem jej polowanie.
-Ech...Niech będzie. To ty jesteś przywódca klanu ziemi. Tak?
-Owszem nie da się zaprzeczyć.
-Ja jestem Loren Alfa wody.
-Bardzo mi miło. Drogie panie pozwolicie że pójdziemy do mojej jaskini.
<Loren?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.