Kursorek

piątek, 18 grudnia 2015

Od Loren CD Sayonary

Wszystko widziałam z tego ,,okna" które dał mi Zaya. To Syonara. Narzie nie jestem pewna jej charakteru. Czy ona od początku była Elementem?
-Sayonara wracajmy do jak..
Przerwałam bo zapomniałam że jaskinia wody jest zniszczona wszystkie zioła. Ech...
-Jak chcecie to możecie przenocować w mojej jaskini. Jutro poszukacie nowej.
Powiedział Felix.
-No jasne.
-Mi też to pasuję.
Powiedziała Sayonara. Udaliśmy się do jaskini ziemi. Położyłam Lije spać. Felix poszedł na polowanie. No dobra to idę zająć się Sayonarom.
-Daj się obejrzeć.
-Yyy..oki.
Jest lekko pobijana. Użyłam mocy uzdrawiania. I po krzyku.
-Sayoanra?
-Co?
-Tak w ogule jak się czułaś jak demon?
<Sayonara?> Brak weny ):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.